Followers

Friday, November 25, 2016

Promosi YES! Nurraysa Kembali

Uols... Promosi Year End Sale (YES) Nurraysa kembali lagi. Meh cuci mata tengok apa yang promo tu. Berkenan wassap je kak mot 0195448669 :)













 

Tuesday, November 22, 2016

Nurraysa Japanese Sweet Cherry Perfume







Nurraysa Beauty dah keluarkan perfume tau.
Bau sangat sweet.
Kak mot dah ada sebotol.
Sembur sekali je.
Tahan sampai petang.

Harga memang terbaik.
SM RM39.90  SS RM41.90
Harga asal SM RM99.90  SS RM101.90

Wassap kak mot
0195448669

Ready stok tak banyak tau.
Lambat kena preorder.
😉😉😉

Monday, May 16, 2016

Sales Aidilfitri Nurraysa Beauty 16 Mei - 10 Julai 2016

Hari tu sale Hari Wanita kan.

Haaaa... Sekarang Sale Aidilfitri pulak uolsssss... Nak cantik jelita di hari raya? Moh kita guna produk Nurraysa ni.

Wassap Kak Mot :)
0195448669










 

Thursday, March 31, 2016

Promosi Produk Nurraysa Beauty Sempena Hari Wanita Sehingga 5 Mei 2016

Sekarang Nurraysa tengah ada promosi sempena hari wanita tau. Penjimatan berganda.











Roger-roger kak mot di sini. Hehehe...
Produk ni kak mot pakai.. Terjatuh chenta.. Terus jual...
Kot ada sesiapa nak tambah income meh jadi dropshipper kak mot...
Tak rugi ok sebab produk ni memang bagus n laris di pasaran...

Wassap je 0195448669

Monday, February 29, 2016

Contest? Nak ke?

***Sticky Post***

Kalau Kak Mot nak buat contest korang nak join tak?

Hadiah?


Sebatang lipstick bernilai RM30

Bukan hadiah orang di atas ye. Lipstick yang dipegang tu je. Hehehe...

Kalau setuju pliz komen. Kalau banyak sambutan Kak Mot buat. Kalau kedinginan umpama suasana antartika yang sejuk beku tu Kak Mot tak buat la.

Huhu...

Insya Allah, kalau ada rezeki lebih Kak Mot buat contest tetiap bulan.

:)

Monday, February 22, 2016

Nurraysa Collagen Soap




💝Nurraysa Collagen Soap💝 

💟Harga promosi RM40 sekotak
💟Harga asal RM70 sekotak
💟Jimat RM30
Harga exclude postage.

Fungsi : 
💗 Membersih dan mencerahkan kulit wajah
💗 Menganjalkan kulit muka
💗 Mengurangkan jerawat dan parut
💗 Menjadikan tone kulit lebih sekata
💗 Melembapkan kulit wajah
💗 Membersihkan pori pori
💗 Membersihkan make up

Cara penggunaan :
🎨Cuci muka 3x sehari. Gosokkan buih buih sabun ke muka sehingga rata. Biarkan 1 minit dan bilas muka dengan air bisa atau suam.

Kandungan bahan :
Glycerin. Pure Marin Collagen. Minyak Zaitun Extra Virgin. Susu Kambing & Herba.

KKM NOT 140801534K

#nurraysabeauty
#nurraysapromo
#nurraysacollagensoap
#nurraysalover
#nurraysapenang